Σεβασμός στους πελάτες και τα προϊόντα μας.

Interklark FAQS

Going above and beyond for our customers

Για την Interklark πάνω απ’ όλα βρίσκεται ο πελάτης. Και ο λόγος είναι απλός: η Interklark υπάρχει επειδή υπάρχουν οι πελάτες της. Η Interklark μεγαλώνει όσο μεγαλώνουν οι πελάτες της. Γιατί το να στηρίζεις τους πελάτες σου και να σε στηρίζουν κι εκείνοι είναι είναι ο ορισμός της win-win συνεργασίας.

Περί Περονοφόρων...

1. Πως μπορώ να μειώσω το κόστος συντήρησης των περονοφόρων μου;

Είναι γεγονός ότι το λειτουργικό κόστος ενός στόλου περονοφόρων, μικρού ή μεγάλου αδιάφορο, δεν παρακολουθείται εύκολα: τις περισσότερες φορές η υποστήριξη και συντήρηση γίνεται από εξωτερικό συνεργάτη ο οποίος χρεώνει την εργασία του με βάση τον χρόνο που κατανάλωσε στην επι τόπου υπηρεσία και τα ανταλλακτικά, εφ’ όσον τα προμηθεύτηκε εκείνος. Κάποια από τα ανταλλακτικά ή αναλώσιμα μπορεί να αγοράζονται από την εταιρεία και από διάφορους προμηθευτές. Τα ελαστικά πάλι έχουν άλλον προμηθευτή ενώ το ζαντάρισμα χρειάζεται συνεργείο βουλκανιζατέρ. Οι ηλεκτρικές εργασίες απαιτούν ηλεκτρολόγο κοκ  Γενικά είναι δύσκολο να συγκεντρώνει κανείς όλα τα έξοδα και να τα διαχειρίζεται. Εν τούτοις υπάρχουν κάποια απλά βήματα που μπορεί να κάνει κάποιος ώστε να μειώσει αποδεδειγμένα το κόστος συντήρησης:

  • Να εκπαιδεύσει κάποιον/κάποιους από το προσωπικό να εκτελούν την ελαφριά συντήρηση (φίλτρα, τροχούς αν πρόκειται για ηλεκτρικά οχήματα κλπ)
  • Να εκπαιδεύσει τους χειριστές των περονοφόρων να οδηγούν τα οχήματα με τρόπο συγκροτημένο ώστε να προστατεύουν τα οχήματα αλλά και τους εαυτούς τους και τους συναδέλφους τους καθώς και τις υποδομές (κτίριο, ράφια κλπ) από ατυχήματα
  • Να εκπαιδεύσει τους χειριστές να ελέγχουν τα οχήματά τους πριν την χρήση ώστε αφ’ ενός να αποφεύγονται ατυχήματα αλλά και να εντοπίζονται βλάβες έγκαιρα και πριν αυτές προκαλέσουν ξαφνική κράτηση/σταμάτημα του οχήματος (κάτι ιδιαίτερα επιζήμιο σε εποχή και ώρα αιχμής εργασίας)
  • Να αφιερώσει χρόνο για έρευνα αγοράς ώστε να εντοπίσει τον ιδανικό προμηθευτή του. Ως ιδανικός χαρακτηρίζεται εκείνος ο οποίος διαθέτει ποικιλία προϊόντων, σε ανταγωνιστικές τιμές, με σύντομη διαθεσιμότητα και ο οποίος βοηθάει εν γένει τον πελάτη του με γρήγορες και σωστές αναγνωρίσεις ανταλλακτικών, γρήγορες παραδόσεις και βέλτιστή σχέση ποιότητας προς τιμή.
2. Να επιλέξω περονοφόρα καινούργια ή μεταχειρισμένα;

Προφανώς αυτό έχει να κάνει με το budget που μπορεί και προτίθεται να διαθέσει κάποιος. Πριν από όλα όμως θα πρέπει να έχει κάνει μια καλή ανάλυση για το ποιο είδος οχημάτων χρειάζεται (ποια η χρήση τους, αν θα χρησιμοποιούνται σε εσωτερικό χώρο ή εξωτερικό περιβάλλον ή και τα δύο, την ανυψωτική ικανότητα που χρειάζεται, ο αριθμός των βαρδιών που θα εξυπηρετούν κλπ).

Η ανάλυση αυτή μπορεί να γίνει και από τον προμηθευτή των περονοφόρων ο οποίος και θα προτείνει τα οχήματα. Γενικά πάντως, τα καινούργια οχήματα θα αργήσουν να παρουσιάσουν προβλήματα ενώ είναι πιο ακριβά, ενώ τα μεταχειρισμένα μπορεί να έχουν χαμηλότερη τιμή απόκτησης αλλά πιθανότατα θα παρουσιάσουν κάποιο πρόβλημα νωρίτερα.

Υπάρχει όμως και κάτι άλλο υπέρ των μεταχειρισμένων που προφανώς είναι και παλαιότερα μοντέλα: όσο πιο καινούργιο είναι το μοντέλο του περονοφόρου τόσο περισσότερα ηλεκτρονικά μέρη έχουν ενσωματωθεί στην σύνθεσή του και άρα πιο δύσκολος είναι ο εντοπισμός ενός προβλήματος και ο εντοπισμός των ανταλλακτικών που θα χρειαστούν από έναν εξωτερικό συνεργάτη μηχανικό.

3. Να βάλω την επιχείρησή μου σε πρόγραμμα leasing για τις ανάγκες σε περονοφόρα;

Το leasing είναι μια λύση εύκολου ελέγχου budget. Επειδή η τιμή του είναι συγκεκριμένη και περιλαμβάνει το σύνολο της συντήρησης και των προβλημάτων που τυχόν παρουσιαστούν είναι πολύ εύκολο για ένα λογιστικό τμήμα να ελέγχει το κόστος υποστήριξης/συντήρησης, ειδικά όταν πρόκειται για μεγάλες επιχειρήσεις με μεγάλο στόλο περονοφόρων.

Και επιπλέον δεν ανακατεύονται πολλοί προμηθευτές αλλά μόνο ένας. Σίγουρα το κόστος του leasing είναι πολύ ψηλότερο από ότι αν μια επιχείρηση ανέθετε την υποστήριξη του στόλου σε κάποιον εξωτερικό συνεργάτη είτε με συμβόλαιο συντήρησης είτε με κλήσεις κατά περίπτωση (όταν εμφανιστεί κάποιο πρόβλημα), αλλά με το leasingεξοικονομεί κανείς χρόνο  και το κόστος είναι εύκολα ελέγξιμο.

4. Αξίζει να δημιουργήσω ένα τμήμα τεχνικής υποστήριξης για τον στόλο περονοφόρων μου;

Σίγουρα το να είναι μια επιχείρηση ανεξάρτητη σε ότι αφορά την υποστήριξη του στόλου της ακούγεται ιδανικό. Αλλά στην πραγματικότητα είναι θέμα κόστους. Γιατί στην περίπτωση που ο στόλος της επιχείρησης είναι μικρός (1 -2 ή ακόμα και 5 οχήματα) σίγουρα είναι πιο κοστοβόρο να διαθέτει η επιχείρηση τεχνικό προσωπικό μόνο για τα περονοφόρα.

Στην περίπτωση αυτή είναι καλλίτερα να υπάρχει ο εξωτερικός συνεργάτης. Αν όμως ο στόλος είναι μεγάλος αξίζει να ερευνηθεί η δυνατότητα ύπαρξης τεχνικού τμήματος. Στην περίπτωση αυτή θα γίνει η σύγκριση με μια πρόταση leasing αλλά και από το κατά πόσο μπορεί η επιχείρηση να παρακολουθεί τα κόστη της συντήρησης.

Μια ιδανική περίπτωση θα ήταν αν η επιχείρηση είναι μια μεταφορική ή εταιρεία διανομών και διαθέτει τεχνικό τμήμα για την συντήρηση των αυτοκινήτων της οπότε θα μπορούσε να εντάξει και την συντήρηση των περονοφόρων στο υπάρχον τεχνικό τμήμα αφού άλλωστε και οι τεχνικοί υπάρχουν ήδη και μπορούν να ανταποκριθούν με κατάλληλη εκπαίδευση.

Ή ακόμα αν η επιχείρηση είναι μια βιομηχανία με τεχνικό τμήμα για την υποστήριξη των  μηχανολογικών της εγκαταστάσεων.

5. Θα ήταν καλό να διαθέτω ένα, έστω και μικρό, στοκ ταχυκίνητων ανταλλακτικών και αναλωσίμων;

Σίγουρα, θα ήταν καλό να υπάρχει ένα τέτοιο στοκ ώστε να υπάρχει γρήγορη αντικατάσταση των μερών που αντιμετώπισαν πρόβλημα. Με την προϋπόθεση βέβαια  ότι υπάρχει κάποιος εκπαιδευμένος υπάλληλος που μπορεί να κάνει τις αντικαταστάσεις.

Τέτοια είδη μπορεί να είναι τα φίλτρα (αέρος, καυσίμου, λαδιού), οι τροχοί (για ηλεκτρικά περονοφόρα-παλετοφόρα), και βέβαια τα λιπαντικά, τα γράσσακλπ

6. Τι πρέπει να κάνω για να αυξήσω την ασφάλεια κατά την χρήση των περονοφόρων μου;

Το πρόβλημα με τα περονοφόρα είναι ότι χρησιμοποιούνται σε περιβάλλοντα που είναι προσπελάσιμα τόσο από αυτά τα οχήματα όσο και από πεζούς εργαζόμενους.

Ειδικά όταν τα περιβάλλοντα αυτά είναι κλειστοί χώροι ο συνδυασμός περονοφόρων-πεζών είναι ιδιαίτερα επικίνδυνος. Αλλά και αυτός καθαυτός ο χειρισμός των περονοφόρων οχημάτων κρύβει κινδύνους για τους ίδιους τους χειριστές τους.

Για παράδειγμα μπορεί ο χειριστής λόγω βιασύνης να πάρει κάποια στροφή με ταχύτητα και να ανατρέψει το όχημα με κίνδυνο να καταπλακωθεί από αυτό. Μπορεί επίσης και θέλοντας να βοηθήσει κάποιον συνάδελφό του να δεχτεί να τον ανυψώσει με τις περόνες σε κάποιο ψηλό ράφι για να πάρει κάποιο προϊόν και ο συνάδελφος που βρίσκεται σε ύψος να χάσει την ισορροπία του.

Κατ’ αρχήν, η ασφάλεια κατά την χρήση των περονοφόρων εντάσσεται σε ένα γενικότερο σχέδιο ασφάλειας στον εργασιακό χώρο.Ειδικά όμως για τα περονοφόρα το πρώτο και κύριο που πρέπει να κάνει κάποιος είναι η εκπαίδευση των χειριστών. (μπορείτε να δείτε και την ερώτηση 7).

Προφανώς θα πρέπει να αγορασθεί ο απαιτούμενος εξοπλισμός, τόσο αυτός που προβλέπεται από τον νόμο αλλά εμείς σαν Interklark ενθαρρύνουμε την επένδυση σε συστήματα που προς το παρόν μπορεί να μην είναι τόσο πολύ γνωστά, ωστόσο είναι διαδεδομένα στο εξωτερικό. Αναφερόμαστε σε συστήματα που βασίζονται σε διαδικτυακές πλατφόρμες και που ελέγχουν το κάθε όχημα χωριστά (ποιος το οδηγεί και αν έχει την άδεια γι αυτό, την ταχύτητα του οχήματος, το αν βρίσκονται κοντά πεζοί, ακινητοποίηση του οχήματος σε περίπτωση κινδύνου κλπ).

Κάποιες επιχειρήσεις, από καλή πρόθεση, κάνουν το λάθος να υπερφορτώνουν τα περονοφόρα με συσκευές ειδοποίησης (εκτός δηλαδή από φάρο και σειρήνα όπισθεν) όπως μπλέ και κόκκινα σποτάκια, πλευρικά φώτα οριοθέτησης απόστασης από το όχημα κλπ είναι όμως γενικά αποδεκτό ότι τα πολλά αξεσουάρ ασφαλείας μπορεί να μπερδέψουν τους χειριστές ή και να οδηγήσουν στο ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα, δηλαδή την απόλυτη εξοικείωση με τις (οπτικές ή ακουστικές) ειδοποιήσεις και τελικά την αδιαφορία αντί της προσοχής.

7. Θα είχα όφελος αν εκπαίδευα τους χειριστές των περονοφόρων οχημάτων της επιχείρησής μου;

Όφελος υπάρχει και είναι πολλαπλό:

  • Οι χειριστές μαθαίνουν να οδηγούν προσεκτικά και με ασφάλεια με αποτέλεσμα τον περιορισμό των ατυχημάτων που προκαλούν τραυματισμό εργαζομένων καθώς και ζημίες στις υποδομές. Για παράδειγμα μαθαίνουν ότι δεν πρέπει να υπερφορτώνουν τις περόνες προκαλώντας τους έλκυση και φθορά και δεν επηρεάζουν το κέντρο βάρος του οχήματος κατά την κίνηση κάτι που συχνά προκαλεί ατυχήματα.
  • Οι χειριστές μαθαίνουν να ελέγχουν το όχημά τους ώστε τα όποια προβλήματα να καταγράφονται έγκαιρα και να επιλύονται πριν εξελιχθούν σε αιτία διακοπής της λειτουργίας του περονοφόρου (κάτι που καθυστερεί την λειτουργία της επιχείρησης, καθυστερεί την αποστολή παραγγελιών και ενδεχόμενα αυξάνει τις υπερωρίες).
  • Ο σωστός χειρισμός περιορίζει τις ζημίες στο περονοφόρο.
  • Οι χειριστές μαθαίνουν να συντηρούν το όχημά τους. Για παράδειγμα, αν πρόκειται για ηλεκτρικό όχημα μαθαίνουν να γεμίζουν την μπαταρία με – απιονισμένο (σε αυτό χρειάζεται προσοχή ώστε να μην χρησιμοποιούν απλό νερό βρύσης που καταστρέφει την μπαταρία)- νερό ώστε να αποφεύγεται η θειίκωση που μειώνει κατά πολύ τον χρόνο ζωής της μπαταρίας.

Γενικά μιλώντας, η εκπαίδευση περιορίζει τα ατυχήματα, τις ζημιές, μειώνει τον χαμένο χρόνο.

8. Πως μπορώ να επιλέξω έναν καλό εξωτερικό συνεργάτη μηχανικό για τεχνική υποστήριξη και συντήρηση των οχημάτων μου;

Βασικά η επιλογή εξαρτάται και από το γεωγραφική θέση της επιχείρησης. Δηλαδή όσο πιο μικρό το μέρος που βρίσκεστε τόσο πιο δύσκολο να βρεθεί συνεργάτης.

Συνήθως σε μέρη αγροτικά υπάρχει ένα συνεργείο που ασχολείται με κάθε είδους όχημα: κατά κύριο λόγο εξυπηρετεί φορτηγά ή και τρακτέρ αλλά παράλληλα προσφέρει και υπηρεσίες για περονοφόρα και άλλα επαγγελματικά οχήματα.

Άρα σε μια τέτοια περίπτωση δεν υπάρχει το περιθώριο επιλογής. Όσο πιο μεγάλη λοιπόν η έδρα της επιχείρησης (με βάση την κλίμακα χωριό-κωμόπολη-πόλη-μεγαλούπολη) τόσο περισσότερες οι επιλογές.

Προφανώς λοιπόν, τα κριτήρια επιλογής είναι τα ίδια πάνω κάτω με τα οποία επιλέγεται ο οποιοσδήποτε συνεργάτης: αν γνωρίζει καλά το αντικείμενο, αν εξειδικεύεται σε περονοφόρα, η ταχύτητά ανταπόκρισής του, η ταχύτητα επισκευής, η χημεία που αναπτύσσει με τον πελάτη και φυσικά το κόστος τόσο των υπηρεσιών του όσο και το κόστος των ανταλλακτικών που προσφέρει (στην περίπτωση που η συμφωνία υπαγορεύει ότι τα ανταλλακτικά θα τα προμηθεύει αυτός και δεν θα τα αγοράζει ο πελάτης).

Περί Ελαστικών...

1. Πώς να επιλέξω τα ελαστικά που χρειάζονται τα περονοφόρα μου;

Ένας ευρύτατος αριθμός επιχειρήσεων, όλων των τομέων, χρησιμοποιείπερονοφόρα οχήματα. Η συμβολή αυτής της ειδικής κατηγορίας επαγγελματικών οχημάτων στην εύρυθμη λειτουργία μιας επιχείρησης είναι πολύ σημαντική:

  • στην σωστή διαχείριση της αποθήκης και του στοκ,
  • στην αυξημένη παραγωγικότητα και την ταχύτητα εκτέλεσης παραγγελιών,
  • στην καλή σωματική και ψυχολογική κατάσταση προσωπικού,
  • στην ελαχιστοποίηση του λειτουργικού κόστους κλπ

Και ή σωστή λειτουργία των περονοφόρων εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ποιότητα και την κατάσταση των ελαστικών. Τα ελαστικά είναι το σημείο επαφής του περονοφόρου με το έδαφος, αυτά κινούν το όχημα, εξασφαλίζουν την σταθερότητά
του, κουβαλούν το όχημα και το φορτίο του, το ανεβάζουν σε κεκλιμένες ράμπες.

Ας δούμε ποια είναι τα είδη των ελαστικών που χρησιμοποιούνται σε περονοφόρα:

2. Ελαστικά Αεροθαλάμου

Διαθέτουν εσωτερικά αεροθάλαμο και κατασκευασμένα από ανθεκτικό καουτσούκ. Αυτά τα ελαστικά επιμηκύνουν την λειτουργική ζωή του περονοφόρου επειδή προσφέρουν επιπρόσθετη προστασία ενάντια στους κραδασμούς.

Είναι τα ελαστικά που κυρίως χρησιμοποιούνται για βαριές εργασίες σε ανώμαλα και σκληρά εδάφη σκληρούς σε υπαίθριους χώρους.

3. Συμπαγή Ελαστικά

Μοιάζουν με τα ελαστικά αεροθαλάμου αλλά χωρίς το «μαξιλάρι» αέρα. Συνήθως είναι κατασκευασμένα από συμπαγές ελαστικό τοποθετημένο γύρω από μεταλλικά πλέγματα.

Χρησιμοποιούνται σε βιομηχανικά δάπεδα εσωτερικών χώρων.

4. Τροχοί Πολυμερών

Τα ηλεκτρικά περονοφόρα εσωτερικών χώρων χρησιμοποιούν ειδικούς τροχούς πολυμερούς υλικού. Αυτοί είναι γενικά συμπαγή ελαστικά, δηλαδή συμπεριλαμβάνουν και την ζάντα τους κάτι που διευκολύνει την τοποθέτησή τους στο όχημα.

Χρησιμοποιούνται σε ηλεκτρικά περονοφόρα εσωτερικών χώρων και
προσφέρουν αξιόπιστη κίνηση με μεγιστοποιημένη πρόσφυση ειδικότερα κατά το ξεκίνημα – σταμάτημα.

Αντίθετα με τα ελαστικά από καουτσούκ είναι ανθεκτικά σε γράσο και μηχανέλαια ενώ δεν καταστρέφονται και εύκολα. Non-marking ελαστικά.

Μια ειδική κατηγορία συμπαγών ελαστικών χρώματος γκρί, κρεμ ή λευκού, που δεν αφήνουν σημάδια στο έδαφος που κινούνται. Περιέχουν σιλικόνη, κιμωλία ή αντι-οξειδωτικά για να μειώσουν την φθορά τους. Πάντως η έλλειψη άνθρακα μειώνει την λειτουργική τους ζωή κατά ένα τέταρτο. Συνήθως είναι υποχρεωτικά σε εργοστάσια παραγωγής τροφίμων ή σε μέρη όπου υπάρχουν ψηλά υγειονομικά στάνταρντς.

Μπορεί να μη λερώνουν τα πατώματα αλλά το καθάρισμα χρειάζεται
πάντα καθώς αφήνουν σκόνη από τη φθορά τους.

5. Επιλογή ελαστικού γίνεται με βάση τον πίνακα:
Συμπαγή Αεροθαλάμου Πολυμερών
Εξωτερικό
περιβάλλον /
δύσκολες συνθήκες
Όχι / Ναι Όχι
Εξωτερικό
περιβάλλον /
εύκολες
συνθήκες
Ναι / Ναι Όχι
Εσωτερικό
περιβάλλον
Ναι / Ναι Ναί
Ακτίνα
περιστροφής
οχήματος
Καλή Απαιτεί μεγαλύτερη περιοχή Άριστη
6. Άλλοι παράγοντες που πρέπει να λάβουμε υπ’ όψιν μας.
  • Η ανυψωτική ικανότητα που χρειαζόμαστε: Τα ελαστικά αεροθαλάμου γενικά ευνοούν μεγαλύτερη ανυψωτική ικανότητα
  • Εργονομία: αν το περονοφόρο δεν έχει αμορτισέρ τα ελαστικά με αεροθάλαμο κάνουν το οδήγημα του πιο άνετο. Αν και στις περισσότερες φορές που η εργασία είναι εξωτερική αυτό δεν ισχύει!
  • Οι οδηγίες του κατασκευαστή του περονοφόρου: Ο κάθε κατασκευαστής προτείνει τον τύπο του ελαστικού στο εγχειρίδιο χρήσης του οχήματος και τα ελαστικά που επιλέγουμε πρέπει να έχουν την έγκριση του κατασκευαστή
    του περονοφόρου
  • Τα λευκά ελαστικά είναι απαραίτητα σε κάποια περιβάλλοντα αλλά πρέπει να ξέρουμε ότι η ζωή τους είναι μικρότερη.

Αν πάλι αγοράσουμε κάποιο μεταχειρισμένο περονοφόρο ένα από τα πράγματα που θα πρέπει να αξιολογήσουμε είναι και η κατάσταση των ελαστικών του. Εκτός από τις παραπάνω οδηγίες για το πώς επιλέγουμε ελαστικά θα πρέπει να έχουμε υπ’ όψιν μας και τα εξής:

  • Θα πρέπει να διαπιστώσουμε αν υπάρχει ορατή φθορά ή αν διακρίνεται κάποιο μεταλλικό μέρος να προεξέχει από το ελαστικό. Όταν λέμε «ορατή φθορά» εννοούμε φαγωμένο πέλμα κατά τουλάχιστον 1/3, εξαφάνιση των αυλακιών του πέλματος κλπ
  • Συνήθως ελαστικά noname ή άγνωστης μάρκας είναι ποιοτικά
    υποδεέστερα με αποτέλεσμα η φθορά τους να είναι σχεδόν διπλάσια από εκείνη που υφίστανται ελαστικά από κάποια γνωστή μάρκα για τον ίδιο χρόνο χρήσης.
  • Αν γενικά το μεταχειρισμένο περονοφόρο είναι σε καλή κατάσταση, τότε σε καλή σχετικά κατάσταση θα είναι και τα ελαστικά του.
7. Προϋποθέσεις για βέλτιστη χρήση των ελαστικών.

Σωστή οδηγική συμπεριφορά. Για να εκμεταλλευτούμε τα ελαστικά μας στο έπακρο πρέπει να υιοθετήσουμε και σωστή οδηγική συμπεριφορά. Πρέπει δηλαδή :

  • να αποφεύγουμε απότομα ξεκινήματα ή σταματήματα,
  • να αποφεύγουμε το σπινιάρισμα των τροχών,
  • να μην παίρνουμε απότομα στροφές με μπλοκαρισμένο τον έναν τροχό.
  • να επιβραδύνουμε σε στροφές ,
  • να ελέγχουμε τα ελαστικά μας και να τα αντικαθιστούμε όταν χάσουν το1/3 του πάχους του πέλματός τους
  • να ελέγχουμε για ρωγμές στο ελαστικό, κομμάτια που λείπουν,
    σκισίματα από αιχμηρά αντικείμενα (σε ελαστικά αεροθαλάμου) καθώς όλα αυτά μπορεί να αποτελέσουν κίνδυνο από απότομο χάσιμο αέρα
  • να ελέγχουμε αν οι όποιες φθορές επηρεάζουν την οδήγηση
    δημιουργώντας αστάθεια στο περονοφόρο ειδικά όταν είναι φορτωμένο
  • γενικά να οδηγούμε μαλακά
  • ειδικά για τους τροχούς των ηλεκτροκίνητων μηχανημάτων απαιτείται καλή κατάσταση του δαπέδου.

Ειδικά για ελαστικά αεροθαλάμου:
Πρέπει να εξασφαλίζουμε ότι η πίεση του αέρα των ελαστικών είναι στο σωστό επίπεδο. Γι αυτό πρέπει να τα ελέγχουμε κάθε μήνα. Και να λαμβάνουμε υπ’ όψιν μας ότι η θερμότητα που αναπτύσσεται από το ελαστικό λόγω της τριβής ανεβάζει την πίεση.

  • Δεν πρέπει να αφαιρούμε αέρα για να μειώσουμε την πίεση όταν τα ελαστικά είναι ζεστά
  • Θα πρέπει να καλύπτουμε τις βαλβίδες με καπάκι ώστε να μην εισχωρούν σκουπίδια

Μια κλασική ερώτηση είναι: πόσο περισσότερο διατηρούνται τα συμπαγή ελαστικάσε σχέση με τα ελαστικά αεροθαλά μου;
Αυτό εξαρτάται από την χρήση. Η εμπειρία λέει ένα συμπαγές για 2-3 ελαστικά αεροθαλάμου.

Η Interklark διαθέτει ευρύ στοκ για όλα τα κινήσιμα μεγέθη ελαστικών περονοφόρων τόσο για οχήματα καυσίμου όσο και για ηλεκτρικά (reach trucks, stackers, pallet handlers).

Τα προϊόντα της Interklark διακρίνονται για την συνεχώς βελτιούμενη σχέση ποιότητας/τιμής προς όφελος του πελάτη.

ISO

Πιστοποίηση ISO

Από τον Οκτώβριο του 2018 η Interklark έχει πιστοποιηθεί

  • με το πρότυπο ποιότητας ISO 9001:2015 από την TUVRheinland
  • και από τον Απρίλιο του 2022 με τα πρότυπα ISO 14001:2015 Περιβαλλοντικής Διαχείρισης και ISO 45001:2018 Επαγγελματικής Υγείας και Ασφάλειας από την SWISS.

Είναι ένα βήμα που, πρακτικά, συνεπάγεται περισσότερη προσφερόμενη αξία για τους πελάτες μας και ακόμα πιο παραγωγικές συνεργασίες μαζί τους ενώ παράλληλα ανοίγει νέους ορίζοντες για την εταιρεία μας!